Jaguar I-Pace jest bardziej seksowny niż Tesla model X
I-Pace nie jest „zabójcą Tesli”, ale można śmiało powiedzieć, że jest poważnym przeciwnikiem Tesli Model S i Model X.
Oczywiście, hatchbacki / crossovery, takie jak Chevy Bolt EV i Hyundai Kona EV, prawie dorównują zasięgom Tesli. Ale Jaguar I-Pace jest jednym z pierwszych pojazdów elektrycznych, klasy premium z zasięgiem bliskim zasięgom Tesli. I to właśnie dzięki „zasięgowi, osiągom, technologii i wzornictwu”, mówi się, że jest konkurentem dla Tesli.
Do tej pory I-Pace był wielkim hitem dla większości ludzi, którzy mieli tyle szczęścia i zasiedli za kierownicą Jaguara. Hannah Elliott z Bloomberg’s jest najnowszą osobą, która przejechała się samochodem z napędem elektrycznym. Po przejechaniu się autem recenzent był pod wrażeniem.
Podobnie jak w przypadku większości pojazdów elektrycznych, moment obrotowy sprawia, że przejażdzki autostradom dostarczają ekscytujących doświadczeń. Aby auto rozpędziło się 0-100 km/h potrzebuje zaledwie 4,5 sek co stawia go na równi z dużo droższymi pojazdami takimi jak Porsche Macan E-Hybrid oraz Modelem X.
Jadąc I-Pacem odczuwa się się jakbyśmy byli „przyklejony do drogi” Chociaż w krótkim czasie z samochodem, recenzentowi nie udało się przetestować hamowania odzyskowego.
Bloomberg stwierdził, że wnętrze jest „przestronne i dobrze oświetlone”, chociaż widoczność z tyłu jest ograniczona. I-Pace z zewnątrz wygląda zdecydowanie bardziej sexy niż inne elektryki dostępne na rynku dla Hannah Elliott – ale nie będziemy ukrywać, że dla nas także 🙂 Średniej wielkości elektryczny SUV jest „czymś pięknym” w porównaniu do reszty segmentu SUV, który „wygląda w najlepszym wypadku na nijakie.
Na plus jest także prędkość ładowania 100 kW przy baterii 90 kWh. Dzięki czemu w 40 minut naładujemy baterie od 0 do 80 procent. Maksymalna prędkości ładowania I-Pace są tuż za Tesla Supercharger. Co sprawia że jest jednym z niewielu dostępnych pojazdów dostępnych z taką mocą ładowania (jak narazie).
Osoba recenzująca I-Pace była pod ogromnym wrażeniem auta. Stwierdziła, że podróż I-Pace jest ” wyrafinowana i cicha. Auto zarówno w środku jak i na zewnątrz jest bardziej seksowne niż Tesla. A w dodatku auto bardzo przyjemnie się prowadzi”.
Zobacz także: 2019 Audi e-tron