Audi e-tron specyfikacja
Jesteśmy po premierze pierwszego w 100% elektrycznego SUVa od Audi. Auto rozmiarowo jest między Q5 a Q7. Ładowanie AC 11 kW, dwa silniki elektryczne napędzające obie osie, bateria 95 kWh. Trzeba pogratulować niemieckiemu koncernowi, bo zrobił dobrą robotę. Znamy ceny jakie będą obowiązywać w USA oraz podstawowe informacje dotyczące wyposażenia czego trochę zabrakło na premierze Mercedesa.
- Przyspieszenie 0-100 km – 5,5 sekundy
- Maksymalna prędkość – 200 km/h
- Zasięg: ponad 400 km (w ramach testu WLTP)
- Bateria 95 kWh (moduły 36-ogniwowe, każdy moduł wyposażony jest w 12 „woreczków”, napięcie nominalne 396 woltów)
- Waga zestawu akumulatorów: 700 kilogramów (1433,2 lb)
- Dwusilnikowy napęd na wszystkie koła – do 300 kW i 664 Nm w trybie S (doładowanie) lub do 265 kW i 561 Nm w trybie D. Przedni silnik ma moc 135 kW, a tylny 165 kW.
- Maksymalny współczynnik holowania – 4000 funtów, gdy jest odpowiednio wyposażony
- 9,6 kW ładowarka pokładowa w USA i 11 kW lub 22 kW trójfazowa w Europie
- Szybkie ładowanie DC do 150 kW: 0-80% w 30 minut
Zobacz także: Premiera Audi e-tron dziś w San Francisco !