Nowy elektryczny Mustang Match-E
Stało się … Ford pokazał swojego nowego mustanga, który jest w 100% elektryczny, a w dodatku jest SUV-em.
O mustangu SUV-ie mówiono już jakiś czas temu, teraz stał się rzeczywistością. Ford swoje kultowe sportowe coupé z silnikiem V8 nieco napompował i zelektryfikował. Co do auta zdania są podzielone. Auto już jest porównywane do Tesli czy Porsche. Według nas jest ciekawe i dużą zaletą jest to, że ford wstawił 15 calowy wyświetlacz ( inspirowany zapewne teslą) , ale w aucie jest także mniejszy wyświetlacz nad kierownicą. Jednak wiele z nas nie jest przyzwyczajona do patrzenia w bok, aby sprawdzić prędkość jaką jedziemy. Po za tym jest, to mało wygodne. Auto jest minimalistyczne, ale nie przesadnie jak ma, to miejsce w Tesli. Nie trzeba wchodzić w ustawienia, aby włączyć wycieraczki czy uciszyć muzykę. Ford na ekranie umieścił pokrętło, dzięki czemu najważniejsze rzeczy mamy pod ręką i nie musim prze klikać menu, aby coś włączyć czy wyłączyć.
Nowy elektryczny Mustang Match-E – Brak klamek
Ford w swoim nowym Mustangu Match-E pozbył się klamek. Aby otworzyć samochód musimy mieć przy sobie jedynie telefon. Jeśli zapomnimy zabrać z domu telefonu, to nic nie szkodzi, wystarczy wprowadzić wcześniej ustawiony kod na drzwiach i na tablecie, aby móc ruszyć w drogę.
Dostępne będą trzy wersje auta przy czym pierwszą dostępną wersją będzie najwyższa First Edition z baterią prawie 100 kWh. Wersja GT ma mieć przyspieszenie na poziomie 3,5 sek do setki co oznaczałaby lepsze osiągi niż Porsche Panamera. Napęd dostępny będzie zarówno RWD jak i AWD.
Auto będzie można ładować prędkością 150 kW
Elektryczny Volkswagen e-golf wrażenia z jazdy – opinia, porównanie
Jak można napisać dobry, rzetelny artykuł o aucie i wzbudzać nim zaufanie czytających, jeśli w nazwie auta jest błąd. I to nie literówka, bo takowe zdarzają się raz, góra dwa w tym samym słowie.
To nie jest Mustang Match-e, ale Mustang Mach-e…
Artykuł sprawia wrażenie, jak gdyby ktoś pisał go na kolanie przed salą lekcyjną i zanim zdążył go odpowiednio zakończyć zadzwonił dzwonek:
”Auto będzie można ładować prędkością 150 kW”
Sugeruję przeczytać tekst choć raz przed publikacją 🙂